Poradnia Logopedyczna Sówka

Poradnia Logopedyczna Sówka specjalizuje się w diagnozie oraz terapii logopedycznej w Białymstoku.

Działamy również online, gdzie tworzymy uniwersalne materiały gotowe do wydruku, ułatwiające pracę z dziećmi uczęszczającymi na indywidualną terapię logopedyczną.

Prowadzimy webinary i szkolenia on-line, które pozwolą Tobie poszerzyć lub uzupełnić wiedzę logopedyczną głównie z zakresu sygmatyzmu międzyzębowego oraz Opóźnionego Rozwoju Mowy (ORM).

Eksperci Logopedycznej Sówki

Mgr Krystyna Zadykowicz

Dyrektor Poradni Logopedycznej Sówka, Logopeda, Instruktor Masażu Shantala.

Lucyna Gorustowicz

Logopeda, neurologopeda, oligofrenopedagog.

Mgr Krystyna Zadykowicz

Dyrektor Poradni Logopedycznej Sówka, Logopeda, Instruktor Masażu Shantala.

Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, na którym ukończyła 5-letnie studia magisterskie Pedagogiki Wczesnoszkolnej z Przedszkolną i Menadżer Oświaty oraz Podyplomowe Studia Logopedyczne w Białymstoku. Obecnie na Podyplomowych Studiach Surdologopedycznych. 

Na co dzień pracuje z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, niepłynnością mowy, ORM, niedosłuchem oraz dyslalią. 

Jest osobą cierpliwą i pogodną. Praca z dziećmi sprawia jej przyjemność a nowe wyzwania pobudzają do dalszego rozwoju zawodowego. 

Lucyna Gorustowicz

Logopeda, neurologopeda, oligofrenopedagog.

Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, na którym ukończyła 5-letnie studia magisterskie Pedagogiki Wczesnoszkolnej z Przedszkolną i Menadżer Oświaty oraz Podyplomowe Studia Logopedyczne w Białymstoku. Obecnie na Podyplomowych Studiach Surdologopedycznych. 

Na co dzień pracuje z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu, niepłynnością mowy, ORM, niedosłuchem oraz dyslalią. 

Jest osobą cierpliwą i pogodną. Praca z dziećmi sprawia jej przyjemność a nowe wyzwania pobudzają do dalszego rozwoju zawodowego. 

Absolwentka Uniwersytetu w Białymstoku, na którym ukończyła 5-letnie studia magisterskie Pedagogiki Opiekuńczo-Wychowawczej, Podyplomowe Studia Logopedyczne w Białymstoku, Podyplomowe Studia Rehabilitacji Dzieci z Dysfunkcjami Rozwojowymi na Uniwersytecie w Warszawie, Podyplomowe Studia Neurologopedii oraz Kurs Kwalifikacyjny z zakresu Oligofrenopedagogiki.

Na co dzień pracuje z dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością intelektualną, spektrum autyzmu i dyslalią. 

Jest osobą życzliwą i pełną optymizmu. Lubi podejmować różnorodne wyzwania, dlatego też nieustannie podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc w różnych kursach i szkoleniach. 

Ukończyła m.in:

  • Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii. Podejście praktyczne.
  • Kurs Masażu Dzieci oraz Osób Dorosłych Metodą Shantala i uzyskanie tytułu Instruktora.
  • Podstawowe Umiejętności Matematyczne z NUMICOM.
  • Wszystko o wędzidełku. W pigułce. Okiem praktyka!.
  • Seplenienie międzyzębowe – diagnoza, metody korekcji i terapia na przykładzie głosek szeregu syczącego.
  • Diagnoza i terapia osób z uszkodzonym narządem słuchu.
  • Terapia dzieci z wadą słuchu w szkole.
  • Terapia Logopedyczna online w praktyce.
  • Autyzm – diagnoza i terapia
  • Echolalia.
  • Niemowlak u logopedy. Diagnoza, zabawa i wczesna stymulacja.
  • Masaż logopedyczny od podstaw- podejście praktyczne.

Biegła znajomość języka rosyjskiego.

Ukończyła m.in:

  • Programowanie języka u dzieci z zaburzeniami mowy i komunikacji.
  • Ortodoncja dla logopedów. Diagnoza i terapia funkcji kompleksu ustno-twarzowego w ujęciu ortodontyczno-neurologopedycznym.
  • Wpływ zaburzeń przetwarzania sensorycznego na rozwój mowy.
  • Minimum komunikacyjne dziecka z ASD.
  • Diagnoza logopedyczna wielowymiarowa.
  • Ślinienie – skuteczne techniki terapeutyczne.
  • Bazowe funkcje kształtujące rozwój mowy.
  • Metody wywoływania głosek.
  • Od karmienia do mówienia – co każdy logopeda o karmieniu dziecka wiedzieć powinien?
  • Seplenienie ( szereg szumiący, ciszący i syczący). ABC początkującego logopedy.
  • Wprowadzamy AAC – warsztat” wspomaganie rozwoju umiejętności komunikowania się dzieci o specjalnych potrzebach z użyciem alternatywnej i wspomagającej komunikacji.
  • AAC – wspomagające i alternatywne metody porozumiewania się dzieci ze specjalnymi potrzebami w komunikowaniu się.
  • PECS – I poziom.
  • Techniki terapii behawioralnej lęków i fobii.
  • Praca z osobą przejawiającą trudne zachowania w oparciu o zasady Analizy Behawioralnej Stosowanej.
  •  Terapia behawioralna dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu – szkolenie 3-stopniowe.
  •  Techniki i zasady działania stosowane w terapii autyzmu.
  • Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w przygotowaniu dziecka do integracji.
  • Techniki Stosowanej Analizy Zachowania w rozwijaniu mowy i komunikacji.
  • Tworzenie środowiska terapeutycznego.
  • Dokumentowaniu i programowanie w Stosowanej Analizie Zachowania.
  • Alternatywne i wspomagające metody komunikacji.
  •  Rozwijanie umiejętności społecznych u dzieci z autyzmem w wieku przedszkolnym i szkolnym.

Odwiedź nas stacjonarnie

Adres

ul. Waryńskiego 26,
15-429 Białystok

Godziny otwarcia

Pon. - Pt. 9-20
Sob. 8-17
Niedziela - ZAMKNIĘTE

Sklep online

Materiały do druku

Pomoce logopedyczne